Review Kettlebell Training

Kettlebell trainingReview Kettlebell Training

Op deze pagina lees je een review van de ‘Strakke buikspieren Kettlebell workout’ van Jesse van der Velde.

Allereerst de voordelen van trainen met de kettlebell op een rijtje:

– Alles-in-1 fitnessapparaat
– Ultieme vetverbrander
– Korte trainingen van 20 à 30 minuten
– Zorgt voor stabiliteit en coördinatie
– Verbetert je conditie
– Bevordert je spiergroei in zeer korte tijd

De Kettlebell is een zeer krachtig middel om al je overtollige kilo’s kwijt te raken. Ik spreek hierbij uit ervaring. Toen ik een personal trainer inhuurde, trainde ik veel met de kettlebell en verloor ontzettend veel gewicht in een korte tijd.

Als het je niet lukt om een personal trainer in te huren, of als je het prettiger vindt om thuis te trainen, dan kan ik je de producten van Jesse van der Velde zeker aanraden.

Jesse laat door middel van enkele video’s zien hoe je de kettlebell het beste kunt gebruiken om gewicht te verliezen. Hierbij laat hij oefeningen zien die je eenvoudig voor de televisie kunt uitvoeren. Let er dan wel op dat je over voldoende ruimte beschikt hebt om de oefeningen in de praktijk uit te voeren. Verschuif desnoods de bank of tafel zodat je wat meer ruimte overhoudt.

Er zijn welgeteld vier niveaus waarop je bij Jesse met de kettebell aan de slag kunt. Als je een absolute beginner bent en nog nooit met de kettlebell hebt getraind, zou ik starten met de versie van 4 kg. Op dit niveau vertelt Jesse in het boek dat meegeleverd wordt, de basisbeginselen van afvallen, gezondheid en krachttraining.

Heb je vaker getraind of gesport, dan is een kettlebell van 8 kg geschikt om mee te starten. Aangezien ik regelmatig sport, ben ik begonnen met een kettlebell van 8 kg. Vanaf dit niveau werk je snel door naar oefeningen die geschikt zijn voor een kettlebell van 12 kg. De kettlebell van 16 kg zou ik pas aanschaffen als je veel ervaring hebt opgedaan.

Het is een zwaar gewicht en je houding dient goed te zijn wil je het gewenste resultaat bereiken en de kans op blessures verkleinen.

In de video’s van de ‘strakke buikspieren kettlebell workout’ begeleidt Jesse je stap voor stap naar een slank en gezond lichaam. De oefeningen zijn heel duidelijk weergegeven en eenvoudig aan te leren. Ook duren de trainingen niet lang dus mocht je weinig tijd over hebben dan is deze workout ideaal.

Is de ‘strakke buikspieren kettlebell workout’ het geld waard?

Als je deze workout van Jesse bestelt, krijg je naast praktijkoefeningen ook theoretische kennis mee. Hierdoor ga je beter begrijpen hoe je het beste kunt afvallen en waarom je bent aangekomen.

De workout is zeker een must voor iedere persoon die het liefst thuis wilt trainen. Zoals ik al eerder heb gemeld is de Kettlebell een uitstekende training om in een korte tijd snel gewicht te verliezen. Mensen die weinig tijd hebben is de kettlebell een geschikte methode om thuis af te vallen.

Echter, je moet er wel wat voor doen. Zelf trainen met de kettlebell vergt enorm veel discipline. Ondanks het feit dat je hiermee snel kunt afvallen, zul je wel jezelf moeten motiveren om aan de slag te gaan.

Ben je eenmaal bezig dan laat Jesse je goed zien welke kettlebell oefeningen er zijn en hoe je het beste je houding kunt aangeven.

Kortom, als je beschikt over de juiste motivatie evenals een sterke discipline, dan zou ik deze Kettlebell workout zeker aanschaffen. Je krijgt absoluut waar voor je geld en je kunt hiermee flink besparen op de sportschool!

 

Strakke buikspieren Kettlebell workout voor vrouwen (4 kg) – Jesse van der Velde

Kettlebell training

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Strakke buikspieren Kettlebell workout voor vrouwen (8 kg) – Jesse van der Velde

Kettlebell training

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Strakke buikspieren Kettlebell workout voor vrouwen (12 kg) – Jesse van der Velde

Kettlebell training

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Strakke buikspieren Kettlebell workout voor vrouwen (16 kg) – Jesse van der Velde
Kettlebell training